رویه ارسال کالا
سفارشات شهر تهران :
برای ارسال با پیک در تاریخ و ساعت انتخابی ( بازه 10 تا 4 بعد از ظهر ) تیم پشتیبانی هپی بازار با شما هماهنگ و ارسال سفارش صورت میگیرد. برای این روش ارسال احتیاجی به وارد کردن کد پستی نمیباشد.
ارسال سفارش با پیک و پرداخت هزینه ارسال به صورت پس کرایه و بر عهده خریدار امکانپذیر می باشد.
ارسال سفارش با تیپاکس و پست پیشتاز هزینه ارسال به صورت پس کرایه و بر عهده خریدار امکانپذیر می باشد.
توجه نمایید که تاریخ انتخابی ارسال صرفا زمان تحویل هپی بازار به پست می باشد و ساعت و تاریخ دریافت مشخص نمی باشد و بنا بر شلوغی پست ۱ تا ۳ روز معمولا زمان میبرد.
شهرهای حومه تهران و شهرستان ها :
ارسال سفارش با تیپاکس و پست پیشتاز هزینه ارسال به صورت پس کرایه و بر عهده خریدار امکانپذیر می باشد.
در همان روز ثبت سفارش یا فردای آن سفارش تحویل پست میگردد که معمولا سفارشات پستی بنابر مسافت طی 2 تا 4 روز به دست مشتری میرسد.
قوانین سفارش و مرجوعی :
کالاهای دسته بندی پوشاک برای رعایت اصول بهداشتی تنها یک روز پس از رسیدن به دست مشتری امکان مرجوعی بی قید و شرط دارد و این زمان تنها برای پرو محصول می باشد.
دیگر کالاها 7 روز امکان مرجوعی بی قید و شرط وجود دارد که لطفا با پشتیبانی هماهنگ بفرمایید.پس از دریافت کالا هزینه کامل به مشتری سریعا عودت داده میشود.
در صورتی که کالا به صورت سلیقه ای مرجوع شود هزینه برگشت کالا به عهده مشتری میباشد و اگر مشتری قصد تعویض با کالای دیگر را داشته باشد سفارش برای شهرستان با تیپاکس و برای تهران با پیک به صورت پس کرایه ارسال میشود
در صورتی که کالا معیوب باشد هزینه برگشت توسط هپی بازار به مشتری برگشت داده میشود.
در صورتی که پس از ثبت سفارش توسط کاربر و پرداخت هزینه محصولی اتمام یافته باشد یا اجناس موجود به هردلیلی امکان ارسال نداشته باشند هزینه پرداختی توسط کاربر به صورت کامل و در سریعترین زمان به حساب کاربران عودت داده خواهد شد.
در هرمرحله از ثبت سفارش پیامک هایی به صورت کاملا خودکار به کاربران ارسال می گردد. پس از نهایی شدن سفارشات و تحویل کالاها به اداره پست یا پیک کد پیگیری برای کاربر پیامک خواهد شد .
مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر میباشد. چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، پس از بازگشت کالا به هپی بازار ارسال مجدد انجام میشود که هزینه ارسال مجدد برعهده کاربر میباشد.
درصورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به فروشگاه هپی بازار بازگشت داده میشود و برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم پاسخگویی کاربر سفارش لغو میشود و پس از کسر هزینه پست یا پیک الباقی مبلغ فاکتور به حساب مشتری واریز میشود.
در هنگام فروش های عمده و شرکتی امکان عودت و یا تعویض سفارش وجود ندارد.
(در صورت استفاده از کدهای تخفیف) سفارش برای تهران.کرج وسایر شهرها تنها از طریق پست ارسال میگردد.
- شماره های تماس پشتیبانی هپی بازار : 09001702020 - 09001722020
- واتساپ پشتیبانی : 09001702020